Previziune. Nir Shmoul, Vice-President Business Development al Gindi Investments, spune ca acest lucru va fi influentat si de demararea Programului "Prima Casa".
In plina criza, exista totusi dezvoltatori imobiliari care decid sa investeasca in Romania, plecand de la premisa ca o strategie noua de marketing, corelata cu experienta a mii de locuinte construite, poate transforma un proiect rezidential intr-o afacere profitabila. Ce anume face ca un apartament nou sa mai poata fi vandut in aceasta perioada si cum anume este vazuta piata imobiliara din tara noastra de catre o companie cu traditie in domeniu am aflat de la Nir Shmoul, Vice-President Business Development al Gindi Investments.
Cand a devenit Gindi Investments interesata de piata din Romania? Ce elemente au influentat decizia de a investi aici?
Am achizitionat terenul din Vitan in urma cu aproximativ doi ani. Piata din Romania a crescut rapid si exista in continuare cerere pe segmentul rezidential, acestea fiind principalele motive care au stat la baza deciziei noastre de a investi aici.
Multi dezvoltatori au venit in Romania doar pentru a castiga rapid bani si au disparut la fel de repede cum au si sosit. Piata de aici este mult mai matura decat acum doi-trei ani, iar romanii cauta calitatea foarte buna a constructiei si vor chiar sa vada materialele de constructie. Inainte de a demara proiectul GViTown, timp de sase-opt luni, am facut o cercetare profunda a pietei, astfel incat produsul nostru sa raspunda cat mai bine nevoilor cumparatorilor romani.
Multi investitori straini se plang de birocratia si complexitatea procesului de obtinere a autorizatiilor in Romania. Cum a fost pentru Gindi aceasta experienta?
Atunci cand investesti intr-o tara noua, trebuie sa inveti obiceiurile locale si sa te supui lor. In anumite cazuri, documentatia din Romania este mai simpla