Un bucureştean acuză compania Domo de practici incorecte, după ce i s-a refuzat folosirea unui card de discount pe care îl primise cadou.
Cristian a cumpărat în luna aprilie un cuptor electric încastrabil, în valoare de 1.350 de lei, pentru care a primit un card de discount cadou de 50 de lei, valabil în toate magazinele Domo până la 30 iunie 2009. În cursul lunii iunie, a vrut să folosească cardul, dar i s-a spus că promoţia a expirat. „Pe 10 iunie, m-am dus la magazinul Domo Lujerului să cumpăr un aparat electrocasnic în valoare de 150 de lei. Când am vrut să plătesc, mi s-a spus că acel card a fost valabil doar până la sfârşitul lunii mai şi nu iunie, aşa cum scrie pe el”, povesteşte Cristian.
În plus, şi în cazul în care promoţia nu ar fi expirat, oferta nu era valabilă decât la cumpărarea de produse de peste 750 de lei. „Deşi pe card scrie clar că este valabil pentru orice sume mai mari decât acest discount”, susţine omul.
Oficialii companiei Domo admit faptul că bucureşteanul a cumpărat un produs pentru care a primit cadou un card pe spatele căruia scria că este valabil până la 30 iunie. Însă, spun ei, această dată e valabilă doar pentru cardurile cumpărate, nu şi pentru cele primite în promoţii. „Oferim spre vânzare Gift Carduri de 50, 100, 200, 500 şi 600 de lei, pentru cei care vor să ofere cuiva un cadou şi nu cunosc nevoile persoanei”, afirmă Gabriela Mandrea, marketing manager al companiei.
Nu e şi cazul acestui client, adaugă Mandrea, pentru că el a primit cardul în cadrul unei promoţii, valabilă până la 31 mai 2009. Oficialii Domo susţin că au vrut să-i ofere totuşi reducerea bărbatului însă au fost refuzaţi.
ANPC: „Domo riscă o amendă”
Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului spun că firma Domo a mai fost amendată pentru practici înşelătoare. „Dacă