Stefanos Theocharopoulos spune ca pana in prezent operatorul nu a observat schimbari majore in cheltuielile clientilor sai sau deteriorari ale indicatorilor de performanta.
Cosmote Romania, numarul trei pe piata locala de telefonie mobila, a inregistrat cresteri ale numarului de clienti si ale veniturilor si in al doilea trimestru al acestui an, in ciuda concurentei si a mediului economic dificil, a declarat intr-un interviu pentru ZF Stefanos Theocharopoulos, directorul executiv al companiei.
"Am trecut de sase milioane de clienti si continuam sa crestem - fapt care ne da incredere ca urmam o strategie potrivita", a spus Theocharopoulos, fara a oferi alte detalii. "Nu am vazut o schimbare majora in cheltuielile clientilor pana acum. In general oamenii sunt mult mai atenti la cheltuieli - este un trend general pe intreaga piata, dar pana acum principalii indicatori de performanta ai Cosmote nu sunt afectati".
Seful Cosmote a evitat sa ofere alte cifre, mentionand insa ca pachetele de servicii lansate pe piata impreuna cu Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucatori pe internet, TV si telefonie fixa, au adus clienti pe segmentul retail, dar "in special pe segmentul business".
Romtelecom, Cosmote si Germanos fac parte dintr-un grup de companii detinut de grupul elen OTE si compania germana Deutsche Telekom.
Competitia s-a acutizat in T2
In primul trimestru al acestui an Orange si Vodafone, liderii pietei locale de telefonie mobila, au afisat scaderi usoare ale bazei de clienti. In al doilea trimestru, pentru care deocamdata nu exista date oficiale privind evolutia clientilor, cei doi giganti telecom au desfasurat campanii agresive de promovare, care au inclus si distribuirea de cartele pre-pay gratuite, intensificand astfel concurenta de pe piata. Veniturile Orange si Vodafone au scazut in T1 cu 14, respectiv 10%.