Ministerul Agriculturii a lansat trei licitatii deschise pentru achizitionarea de servicii de publicitate, care au ca scop promovarea Programului National pentru Dezvoltare Rurala si a Programului operational pentru pescuit, in valoare totala de aproape 12 milioane de euro, fara TVA.
Cele trei contracte sunt cofinantate din fondurile Masurii Asistenta Tehnica (511) din PNDR*. Din totalul sumelor cheltuite, Uniunea Europeana asigura 80%, in timp ce cofinantarea de la bugetul de stat este de 20%.
In general, cele trei licitatii au in vedere crearea de spoturi radio si TV, machete de presa, bannere internet si difuzarea acestora in mass-media.
1. "Imbunatatirea strategiei de comunicare si a identitatii vizuale a PNDR". Valoare totala - 8.400.720 lei, fara TVA.
Ce se cere:
servicii de creatie si productie a 2 spoturi TV;servicii de creatie si productie a 2 spoturi radio,
servicii de creatie si productie a 4 machete de presa scrisa;realizarea de bannere electronice pentru publicitate internet;realizarea unui site pentru PNDR;elaborarea strategiei si planificarii media: presa scrisa, radio si internet;servicii de difuzare a spoturilor radio si machetelor de presa scrisa;servicii de inchiriere spatii media - internet;imbunatatirea si actualizarea strategiei si planului de informare, comunicare si promovare a PNDR;realizarea a 3 valuri de cercetare sociologica cu privire la impactul campaniei de informare si publicitate a PNDR. (inainte de inceperea campaniei, la mijloc si la sfarsit).
Conditii de participare:
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare de 1.000.000 €.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiva.
2. "Actiuni de promovare a Programului Nat