Producatorul local de cosmetice Gerocossen a inregistrat o cifra de afaceri de 11 mil. lei (2,6 mil. euro) in primele sase luni ale acestui an, cu 10% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut cand a rulat aproximativ 10 mil. lei (2,7 mil. euro). Calculat in euro, compania a inregistrat o scadere de 4%, diferenta mare fiind data de deprecierea monedei nationale. Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% prin canalele traditionale, 29% fiind vandute prin intermediul marilor retele de magazine si in farmacii. Restul produselor merg la export, in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia. Compania a declarat ca pe viitor produsele Gerocossen se vor livra si in Dubai. Reprezentantii companiei estimeaza ca nivelul pietei va creste cu 5%-10% in 2009, dar daca valoarea euro va ramane la fel de ridicata, asta inseamna o scadere a pietei in euro de cel putin 5%. Competitorii locali ai Gerocossen sunt Farmec, Elmiplant sau Gerovital.
Producatorul local de cosmetice Gerocossen a inregistrat o cifra de afaceri de 11 mil. lei (2,6 mil. euro) in primele sase luni ale acestui an, cu 10% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut cand a rulat aproximativ 10 mil. lei (2,7 mil. euro). Calculat in euro, compania a inregistrat o scadere de 4%, diferenta mare fiind data de deprecierea monedei nationale. Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% prin canalele traditionale, 29% fiind vandute prin intermediul marilor retele de magazine si in farmacii. Restul produselor merg la export, in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia. Compania a declarat ca pe viitor produsele Gerocossen se vor livra si in Dubai. Reprezentantii companiei estimeaza ca nivelul pietei va creste cu 5%-10% in 2009, dar daca valoarea euro va ramane la fel de ridicata, asta inseamna o scadere a pietei in euro de cel putin 5%. Competitorii locali ai Gerocossen sunt Farmec, Elmipl