United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul brandurilor de bere Tuborg si Skol, dar si a sucurilor Granini si Orangina, investeste puternic in promovarea a trei branduri din portofoliu pentru a sustine cresterea vanzarilor, in conditiile in care piata berii continua sa scada.
"Promovam acum atat Tuborg, cat si Skol si Granini, deoarece este mai bine sa promovezi in apropierea perioadei de consum, iar noi vara realizam aproximativ 50% din vanzari. In plus, incercam sa atingem consumatori diferiti prin aceste branduri", a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB, companie cu afaceri de peste 96 de milioane de euro.
Din luna aprilie a acestui an, producatorul de bere deruleaza o campanie de promovare de patru milioane de euro (suma neta) pentru Skol, cel mai vandut brand de bere din portofoliul companiei.
Prin intermediul acestei investitii, Shaine vizeaza o crestere cu aproximativ doua procente a cotei de piata de 20% pe care Skol o detine pe segmentul mainstream pana la finalul acestui an si cresterea vanzarilor la 1,1 milioane de hectolitri.
Recent, compania a inceput insa si o campanie de patru milioane de euro (suma neta) pentru promovarea sucurilor Granini si a investit cinci milioane de euro rate-card in promovarea berii Tuborg. Producatorul de bere a anuntat inca de la inceputul acestui an ca va aloca aproximativ zece milioane de euro (valoare neta) bugetului de promovare din 2009 al companiei.
Nu este in top trei
Din cel de-al doilea trimestru al acestui an, toate cele patru filiale ale multinationalelor din industria berii (Heineken Romania, InBev Romania, Ursus Breweries si URBB) au reluat investitiile in promovarea principalelor branduri din portofoliu, dupa ce au taiat dramatic din bugete in primele trei luni.
Cel mai mare investitor in publicitate din perioada ianuarie-iunie a acestui an a fost H