Principalii jucători ai pieţei de servicii medicale private din România au afişat creşteri considerabile ale cifrei de afaceri în prima jumătate a anului în curs. Cu toate că estimările nu sunt foarte optimiste şi situează piaţa la acelaşi nivel de anul trecut, de 350 - 400 de milioane de euro, creşterea numărului de clienţi, deschiderea de noi unităţi şi diversificare serviciilor au impulsionat business-ul clinicilor medicale private. Creşteri între 20% şi 75% Cen
Principalii jucători ai pieţei de servicii medicale private din România au afişat creşteri considerabile ale cifrei de afaceri în prima jumătate a anului în curs.
Cu toate că estimările nu sunt foarte optimiste şi situează piaţa la acelaşi nivel de anul trecut, de 350 - 400 de milioane de euro, creşterea numărului de clienţi, deschiderea de noi unităţi şi diversificare serviciilor au impulsionat business-ul clinicilor medicale private.
Creşteri între 20% şi 75%
Centrul Medical Unirea, lider pe segmentul de abonamente medicale corporate şi operatorului celei mai mari reţele proprii de policlinici şi spitale din România, anunţă o creştere de 75% a cifrei de afaceri pentru primele 6 luni ale acestui an, la peste 30 de milioane de lei (comparativ cu 17 milioane de lei anul trecut).
În acelaşi timp, Medsana a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 13 milioane de lei, în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce Sanador a raportat o majorare cu 36% a business-ului, la peste 22,5 milioane de lei.
Clienţi mai mulţi, chiar şi pe timp ce criză
Pentru mare parte dintre jucătorii de profil, extinderea şi creşterea numărului de clienţi a reprezentat cheia succesului.
„Toate investiţiile realizate anul trecut au dat roade în 2009 şi ne aflăm în faza în care dezvoltăm toate aceste capacităţi şi continuăm să ne exti