Cel mai important proiect de infrastructură din Banat a început, iar constructorii români intră în competiţie cu cei de peste graniţă, care lucrează la autostrada Szeged-Mako.
CITEŞTE şi:
Radu Berceanu: „Nu dăm autorizaţii să îşi facă toată lumea casă pe centură”
Cum sunt vânaţi românii pe autostrăzi în Ungaria (GALERIE FOTO)
Şmecherii de România sunt vânaţi pe autostrada din Ungaria
155 de "şmecheri" români amendaţi pe autostradă în Ungaria
VIDEO Ungurii construiesc de zor autostrada spre România (GALERIE FOTO)
Bănăţenii vor putea urmări îndeaproape cum evoluează activitatea pe şantierul autostrăzii Arad-Timişoara în lunile următoare. Mai multe companii au încheiat contracte de subantreprenoriat cu societăţile care au câştigat licitaţia de construcţie a sectorului de autostradă din vest. Răspunzători de cum vor evolua lucrările, dar şi de respectarea graficului pe care şi l-au asumat în faţa autorităţilor sunt italienii de la Astaldi, dar şi spaniolii de la FCC Construction. Pe lângă acestea alte companii de drumuri, cele mai multe din România, au reuşit să obţină contracte pentru diferite lucrări.
Locuri de muncă
Potrivit ministrului secretar de stat Eusebiu Pistru, cel care a şi fost despăgubit pentru terenuri de pe traseul autostrăzii pe care le deţinea în apropiere de Arad, aproximativ 450 de persoane vor lucra la autostrada Arad-Timişoara în următoarele 24 de luni.
În timp ce românii au intrat în lanurile de porumb ca să sape fundaţia autostrăzii, de partea cealaltă a graniţei ungurii au început să construiască autostrada şi mai aproape de graniţa cu România.
Mai multe despre ritmul de lucru al ungurilor faţă de cel al românilor citiţi în ediţia Adevărul de Seară din 24 iulie