Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a afirmat, joi, că vizita sa şi a premierului Emil Boc pe şantierul Autostrăzii Transilvania din Bihor are ca scop analizarea posibilităţii ca activitatea pe tronsonul 3 Suplacu de Barcău-Borş să se desfăşoare într-un ritm mai intens."Am venit pe Autostrada Transilvania să vedem dacă putem lucra şi pe tronsonul Borş-Suplacu de Barcău. Noi avem o sumă relativ importantă, anul acesta, în buget pentru Autostrada Transilvania şi vreau s�
Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a afirmat, joi, că vizita sa şi a premierului Emil Boc pe şantierul Autostrăzii Transilvania din Bihor are ca scop analizarea posibilităţii ca activitatea pe tronsonul 3 Suplacu de Barcău-Borş să se desfăşoare într-un ritm mai intens.
"Am venit pe Autostrada Transilvania să vedem dacă putem lucra şi pe tronsonul Borş-Suplacu de Barcău. Noi avem o sumă relativ importantă, anul acesta, în buget pentru Autostrada Transilvania şi vreau să văd dacă din aceşti bani putem aloca o parte şi pentru acest tronson. Am făcut o estimare şi cred că putem lucra ceva mai mult şi aici", a spus Berceanu.
La rândul său, premierul Boc a promis, din nou, că pe Autostrada Transilvania se va circula, în această toamnă, pe cei 42 de kilometri dintre Turda şi Gilău.
Nu au lipsit atacurile politice
Referitor la tronsonul 3 al Autostrăzii Transilvania şi viaductul de 1,6 kilometri de la Suplacu de Barcău, Berceanu a precizat că responsabilitatea pentru această "variantă scumpă" o poartă fostul ministru de resort Miron Mitrea şi fostul secretar de stat din acelaşi minister Sorin Bota.
"Am văzut că în presă s-a pus întrebarea de ce a fost aleasă această soluţie scumpă, dar problema a fost eliptică de subiect. În anul 2004, în Comisia tehnico-economică a CNADNR s-au prezentat cinci variante de proiect, dar comisia