Thierry Millet, noul director executiv al Orange România, mizează în afaceri pe parteneriate de încredere, mai ales în vremuri dificile, când economia trece printr-o gravă recesiune. Şeful Orange consideră că acum este momentul prielnic în care fiecare manager trebuie să-şi consolideze relaţiile şi să-şi aleagă cu atenţie partenerii de încredere. Optimismul, mai ales în contextul economic actual, reprezintă un atu pentru noul director general al Orange România. Thierry Millet nu are niciun regret, nicio frustrare şi consideră că în această perioadă dificilă trebuie să gândim lucrurile în perspectivă şi cu mult calm.
Telecomul românesc, mai special
Cu toată nota de optimism afişată, Thierry Millet este, totuşi, rezervat în privinţa prognozelor pentru acest an. Recesiunea economică, dar şi concurenţa acerbă îi dau bătăi de cap managerului Orange. Anul trecut, compania pe care o conduce a înregistrat venituri de 1,31 miliarde de euro, în creştere cu 6,2% faţă de valoarea obţinută în 2007. Pentru 2009, Thierry Millet speră să menţină acelaşi nivel al veniturilor.
Managerul Orange România spune că piaţa telecom de la noi este mai aparte, fiind printre singurele din lume unde există cinci jucători importanţi. Orange concurează cu două mari grupuri, Vodafone şi Romtelecom-Cosmote. De asemenea, mai sunt câteva companii specializate de dimensiuni mai mici, iar la mijloc două companii de cablu, RCS/RDS şi UPC, care pot deveni competitori serioşi pentru operatorii telecom.
Thierry Millet susţine că în Marea Britanie sau în alte ţări din vestul Europei nu este loc pe piaţă pentru cinci mari competitori. El mai spune că adevăratele provocări constau în abilitatea de a inova şi de a-ţi surprinde clienţii, două direcţii prin care aceştia îţi rămân fideli.
Crizele economice, o lecţie învăţată
Man