Compania de energie EDF Energy Networks a fost amendata cu 2 milioane de lire sterline, din cauza serviciilor foarte proaste asigurate clientilor.
Societatea, care furnizeaza electricitate pentru aproximativ opt milioane de clienti din Londra si estul Angliei, nu a reusit sa respecte noile cerinte de racordare la electricitate destul de repede, in mai mult de 100 de cazuri, relateaza Sky News.
Problema este cu atat mai mare cu cat EDF detine monopolul in unele zone, iar clientii se asteapta la servicii foarte bune pentru pretul ceva mai mare pe care il platesc.
Potrivit autoritatilor, compania ar fi platit o amenda si mai mare, daca nu ar fi dat 450.000 de lire sterline clientilor afectati de ineficienta sa.
Intr-un comunicat de presa, reprezentantii EDF Energy Networks au declarat ca scopul societatii este sa atinga cel mai inalt nivel de servicii si si-au cerut scuze pentru neplacerile cauzate de intarzieri, in perioada aprilie 2006 - noiembrie 2008.
EDF este una dintre primele sase companii britanice de furnizare a gazelor naturale si electricitatii.
Compania de energie EDF Energy Networks a fost amendata cu 2 milioane de lire sterline, din cauza serviciilor foarte proaste asigurate clientilor.
Societatea, care furnizeaza electricitate pentru aproximativ opt milioane de clienti din Londra si estul Angliei, nu a reusit sa respecte noile cerinte de racordare la electricitate destul de repede, in mai mult de 100 de cazuri, relateaza Sky News.
Problema este cu atat mai mare cu cat EDF detine monopolul in unele zone, iar clientii se asteapta la servicii foarte bune pentru pretul ceva mai mare pe care il platesc.
Potrivit autoritatilor, compania ar fi platit o amenda si mai mare, daca nu ar fi dat 450.000 de lire sterline clientilor afectati de ineficienta s