Prima zi oficiala a festivalului Peninsula a debutat, cum era si firesc cu o conferinta de presa, in care organizatorii evenimentului Bodor Laszlo, directorul festivalului si Gerendai Károly, director executiv al biroului de productie Sziget au prezentat detalii asupra editiei din acest an. “Am fost foarte onorati sa organizam acest festival si am primit cu foarte mare bucurie aceasta propunere. Organizam in Ungaria festivaluri de 30 de ani, si suntem onorati sa impartim din experienta noastra, cu cei din Romania, aici La Coke Live Peninsula 2009,” a declarat Gerendai Károly, director executiv al biroului de productie Sziget.
Nou sponsor principal si buget dublat
Editia din acest an este una mai speciala, datorita noului sponsor principal, Coca Cola, sponsor care a si modificat titulatura festivalului, in Coke Live Peninsula. Prenzenti ca sponsori si in editiile trecute ale festivalului, din acest an ea a devenit sponsorul principal, si acest lucru se va putea observa si in cadrul programului festivalului, care ofera o si mai mare amploare festivalului, fata de anii precedenti. Daca anul trecut, festivalul Peninsula a beneficiat de un buget de 750.000 de euro, pentru editia 2009, bugetul alocat fiind dublu, depasind cu mult suma de un million de euro. Desi multi s-au plans de pretul ridicat al biletelor pentru editia din acest an, organizatorii Peninsulei au precizat ca, poate pretul este ridicat, dar, peste tot in Europa unde sunt organizate astfel de evenimente, pretul este mare.
“Comparand cu multe festivaluri raportat la pretul biletelor, aici la Peninsula este la jumatate de pret, fata de cele din Ungaria, si la un sfert de pret fata de cele din Europa de vest,” a precizat Gerendai Károly
Progres organizatoric
Cu o conducere noua a festivalului Peninsula, in persoana directorul evenimentului, Bodor Laszlo, continua pastrarea tradit