Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 17,3% în trimestrul al doilea, faţă de perioada similară din 2008, în timp ce numărul clienţilor a avansat cu 5,2%, numărând la finele lunii iunie 9,53 milioane, a anunţat azi operatorul de telefonie mobilă. Comparativ cu primul trimestru din 2009, numărul de clienţi ai Vodafone România a scăzut cu 0,6%, se arată într-un comunicat al companiei. Totodată, numărul abonaţilor companiei a crescut cu 9,4% în trimestrul
Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 17,3% în trimestrul al doilea, faţă de perioada similară din 2008, în timp ce numărul clienţilor a avansat cu 5,2%, numărând la finele lunii iunie 9,53 milioane, a anunţat azi operatorul de telefonie mobilă.
Comparativ cu primul trimestru din 2009, numărul de clienţi ai Vodafone România a scăzut cu 0,6%, se arată într-un comunicat al companiei. Totodată, numărul abonaţilor companiei a crescut cu 9,4% în trimestrul al doilea, faţă de aceeaşi perioadă din 2008.
„Rezultatele noastre financiare reflectă impactul situaţiei economice, la care Vodafone nu este imună, dar şi al deciziilor de reglementare intrate în vigoare în această perioadă. Venitul mediu pe utilizator a scăzut faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe măsura ce clienţii noştri au început, din cauza crizei financiare, să-şi limiteze consumul serviciilor de comunicaţii, pentru un mai bun control asupra costurilor”, a declarat directorul general al Vodafone România, Liliana Solomon.
Venitul mediu pe utilizator a (ARPU) a urcat cu 0,7% în perioada aprilie-iunie, la valoarea de 8,3 Euro, faţă de 8,2 Euro în trimestrul anterior, încheiat la 31 martie 2009.
La sfârşitul lunii iunie, abonaţii reprezentau 38,4% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar cei ai serviciilor preplătite, 61,6%.
Venituri în creştere la nivel de grup
La nivel d