Deşi criza afectează serios vânzările de instrumente, echipamente şi accesorii muzicale, un brand românesc vrea să se impună pe piaţa internaţională de profil. În afaceri, ca şi în viată, de multe ori pleci de la o idee şi ajungi în cu totul altă parte. Dan Panaitescu e deja un nume cunoscut în lumea muzicală autohtonă graţie amplificatoarelor de chitară electrică pe care le-a modificat sau construit pentru muzicienii români, de-a lungul timpului. Nicu Covaci de la Phoe
Deşi criza afectează serios vânzările de instrumente, echipamente şi accesorii muzicale, un brand românesc vrea să se impună pe piaţa internaţională de profil.
În afaceri, ca şi în viată, de multe ori pleci de la o idee şi ajungi în cu totul altă parte. Dan Panaitescu e deja un nume cunoscut în lumea muzicală autohtonă graţie amplificatoarelor de chitară electrică pe care le-a modificat sau construit pentru muzicienii români, de-a lungul timpului. Nicu Covaci de la Phoenix, Dan Iliescu de la Timpuri Noi, Florin Ochescu şi mulţi alţii cântă sau au cântat fie pe un astfel de echipament construit de Panaitescu, fie pe unul produs de un nume mare, dar modificat de electronistul român după gusturile lor. Prin urmare, ideea acestuia de a înfiinţa o firmă care să producă în serie amplificatoare care să se bată cu numele mari de pe piaţa de profil a venit de la sine. Însă, pentru un astfel de demers e nevoie de bani, aşa că în scenă a intrat şi omul de afaceri Sorin Urzică, patronul Music Club, unul dintre cele mai cunoscute cluburi din Bucureşti. Iar ideea a început să se transforme în afacere, Dominance fiind atât numele companiei înfiinţate de cei doi acţionari cu părţi egale, cât şi brandul sub care se vând produsele. „Nu ar avea niciun rost să ne batem cu Marshall, Mesa sau Fender pe această piaţă, dar să ne canalizăm pe o nişă care se conturează deja foarte bine în străinătate, cea a am