McCann Erickson România a câştigat, în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee" în România. La pitch au participat 4 agenţii din ţara noastră, iar procedura de licitaţie a fost structurată în 2 faze: mai întâi prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate.
"A fost pentru prima dată când un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook. Mai târziu am folosit canale de comunicare mai clasice, şi am descoperit că există chiar chimie între noi, dar acesta este, cu siguranţă, cel mai digital început de care am avut parte într-o relaţie agenţie-client, şi totodată unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech. Suntem mândri că reputaţia noastră ne precede şi că ne-am dovedit profesionalismul încă o dată, venind cu cele mai bune soluţii pentru nevoile clientului", spune Andreea Sandu, Chief Growth Officer al Grupului McCann Erickson România.
Grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconvenţională a canalelor media pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee" - garanţie ce acoperă accidentele care se pot întâmpla unui laptop Toshiba, inclusiv "accidente" cum ar fi incapacitatea de plată datorată disponibilizării unei persoane, spre exemplu.
"Am ales McCann pentru ideile lor proaspete şi neconvenţionale care vor reuşi să răspândească promisiunea Toshiba în condiţiile unor canale de comunicare extrem de aglomerate", declară Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe, Toshiba Computer Systems. McCann Erickson România a câştigat, în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee" în România. La pitch au participat 4 agenţii din ţara noastră, iar procedura de licitaţie a fost str