Televiziunile americane se pregatesc de un sezon nou catastrofal, dupa ce vanzarile de spatiu publicitar pentru septembrie 2009 - septembrie 2010 au intarziat cu doua luni.
In mod normal, spatiile publicitare in timpul serialelor de succes, a celor noi sau in prime time sunt deja vandute pana in luna iunie, acestea reprezentand 80% din veniturile totale din publicitate, relateaza Le Figaro.
Insa, in acest an, din cauza crizei economice, negocierile continua inca, desi ne aflam la sfarsitul lunii iulie.
Cu mai mult de o luna si jumatate intarziere, NBC a confirmat un prim contract cu McDonald's. Potrivit revistei americane Advertising Age, reteaua Fox ar fi vandut jumatate din spatiu, in timp ce CBS este pe punctul de a incheia doua contracte cu agentii mari de media.
Cu toate acestea, negocierile se vor prelungi si in luna august, sunt de parere specialistii.
Din aceasta cauza, si preturile vor fi mai scazute. Pentru contractele pentru prime time sau emisiunile si serialele de succes, valoarea contractelor va scadea cu 10 - 20 de procente.
Televiziunile americane se pregatesc de un sezon nou catastrofal, dupa ce vanzarile de spatiu publicitar pentru septembrie 2009 - septembrie 2010 au intarziat cu doua luni.
In mod normal, spatiile publicitare in timpul serialelor de succes, a celor noi sau in prime time sunt deja vandute pana in luna iunie, acestea reprezentand 80% din veniturile totale din publicitate, relateaza Le Figaro.
Insa, in acest an, din cauza crizei economice, negocierile continua inca, desi ne aflam la sfarsitul lunii iulie.
Cu mai mult de o luna si jumatate intarziere, NBC a confirmat un prim contract cu McDonald's. Potrivit revistei americane Advertising Age, reteaua Fox ar fi vandut jumatate din spatiu, in timp ce CBS este pe punctul de a