Pentru a monta şapte grinzi de beton la celebrul pod peste calea ferată, la Pipera Tunari, pe sub care se spunea că nu poate trece trenul, circulaţia feroviară pe ruta Bucureşti – Constanţa va fi perturbată în perioada 28 – 31 iulie.
În primul rând, vor fi anulate cele patru perechi de trenuri personale care circulă între Gara de Nord şi Gara Obor. Celelalte trenuri, spre Constanţa, nu vor mai circula prin Bucureşti Băneasa, ci deviat, pe la Mogoşoaia. Din această cauză, cele 16 trenuri vor avea întârzieri de 40-60 de minute, după cum a anunţat compania naţonală de căi ferate CFR SA.
Consiliul Judeţean Ilfov ar fi putut monta podul respectiv în urmă cu doi ani, când oricum circulaţia feroviară era deviată pe la Mogoşoaia, din cauza lucrărilor de modernizare. Tot aceleaşi lucrări fac ca, chiar şi fără deviere, cei 225 km să fie parcurşi în mai bine de patru ore. (A.B.)
Pentru a monta şapte grinzi de beton la celebrul pod peste calea ferată, la Pipera Tunari, pe sub care se spunea că nu poate trece trenul, circulaţia feroviară pe ruta Bucureşti – Constanţa va fi perturbată în perioada 28 – 31 iulie.
În primul rând, vor fi anulate cele patru perechi de trenuri personale care circulă între Gara de Nord şi Gara Obor. Celelalte trenuri, spre Constanţa, nu vor mai circula prin Bucureşti Băneasa, ci deviat, pe la Mogoşoaia. Din această cauză, cele 16 trenuri vor avea întârzieri de 40-60 de minute, după cum a anunţat compania naţonală de căi ferate CFR SA.
Consiliul Judeţean Ilfov ar fi putut monta podul respectiv în urmă cu doi ani, când oricum circulaţia feroviară era deviată pe la Mogoşoaia, din cauza lucrărilor de modernizare. Tot aceleaşi lucrări fac ca, chiar şi fără deviere, cei 225 km să fie parcurşi în mai bine de patru ore. (A.B.)