Reşiţenii se înghesuie să-şi plătească facturile de curent încă de dimineaţă
Micu Bogdan, reprezentantul biroului de presă al companiei Enel a răspuns sesizărilor făcute de cetăţenii care stăteau în această dimineaţă la coadă pentru a-şi achita facturile de curent. Pe adresa redacţiei a venit un e-mail care conţine toate formele prin care reşiţenii îşi pot achita dările către companie fără a sta la cozi interminabile.
“Enel Energie a pus la dispoziţia clienţilor săi mai multe opţiuni de achitare a facturii la energia electrică şi în alte locaţii decât ghişeele casieriilor. Această măsură a fost luată tocmai pentru a nu îi mai obliga să se deplaseze în casierii, dar mai ales pentru a reduce timpul de aşteptare în faţa ghişeului. Metodele alternative de plată vizează atât posibilitarea achitării în numerar cât şi prin intermediul instrumentelor bancare. Pentru o cât mai exactă informare, modalităţile alternative de plată puse la dispoziţia clienţilor noştrii sunt:
Numerar, pe baza facturii la magazinele şi supermarketurile care au afişată sigla PayPoint sau la oficiile poştale;
Direct Debit pentru clienţii ING Bank, BCR, BRD, CitiBank, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania sau Unicredit Ţiriac Bank;
Reţeaua de ARM-uri (bancomate) la BCR, BRD sau prin Unicredit Ţiriac Bank valabil pentru deţinătorii de carduri emise de orice bancă din România
Internet prin Internet Banking, BRD – BRD-NET, Unicredit Ţiriac Bank – Online Banking şi BusinessNet, ING Bank – Home Bank, orice bancă din România care oferă acest serviciu
Self Bank şi Express Payments pentru clienţii ING Bank
Ordin de plată - în unul din conturile Enel Energie deschise la: Citibank România, BRD, ING Bank, BCR, Raiffeisen Bank şi UniCredit Ţiriac Bank.
Prin intermediul acestor facilităţi, c