Agentia Best Advertising, in parteneriat cu Optimedia, a castigat licitatia pentru campania media interna Turist in Romania, pentru care Ministerul Turismului a alocat 924.000 de euro. Cele doua agentii au oferit de departe cel mai bun pret pentru publicitate pe Pro TV si pe Realitatea TV.
Maria Apostol, director de PR la PRO TV, a declarat pentru HotNews.ro ca Pretul vehiculat este ridicol de mic. PRO TV nu difuzeaza nici o campanie la acest pret. Nu ne-a contactat nici una dintre agentiile participante nici inainte de licitatie si nici dupa ce au fost anuntate rezultatele.
Si Sorin Enache, director general Realitatea-Catavencu, a declarat pentru Pagina de Media ca postul sau nu va difuza spoturile campaniei din cauza pretului prea mic.
* Pe subiect a mai scris si Pagina de Media.
Banii vor fi repartizati astfel: 415.000 de euro pe Pro TV, 320.000 pe Realitatea TV si 184.000 pe Antena 3.
Preturile oferite de Best Advertising - Optimedia in cadrul licitatiei organizata de ministerul condus de Elena Udrea, conform Paginii de Media:
Best Advertising – Optimedia a propus un pret de 578 de lei pentru un punct de audienta pe Pro TV (138 de euro). Cea mai apropiata oferta a fost cea a Ars Advertising - 1.076 de lei (258 de euro).Pentru publicitate pe Realitatea TV, Best Advertising a venit cu un pret de 301 lei (72,1 euro) pe punctul de audienta. Cea mai apropiata a fost Ars Advertising, cu 360 de lei (86,3 euro). In ce priveste pretul pe Antena 3, Best Advertising a oferit 348 de lei (83,4 euro). Oferta a fost dupa Media One (312 lei) si Ars (330 lei), dar rezultatul obtinut pentru Pro TV si pentru Realitatea TV a fost de ajuns pentru ca Best - Optimedia sa castige licitatia.Pretul pentru un punct de audienta reprezinta banii pe care un client de publicitate ii plateste pentru o reclama care are 1% rating.