Elena Udrea are bătăi de cap în cheltuirea banilor pentru promovarea turismului intern. Programul "Turist în România" are toate motivele să nu înceapă în luna august, aşa cum era programat. Motivul: rezultatul licitaţiei a fost contestat de una din firmele care au pierdut, iar Pro TV şi Realitatea au anunţat că nu vor difuza spoturile.
Asocierea formată din firmele Best Advertising&Consult SRL şi Optimedia SRL a câştigat ieri licitaţia organizată de Ministerul Turismului pentru realizarea campaniei "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA. Spoturile cu o durată de 30 de secunde ar fi trebuit să fie difuzate începând în 1 august pe Pro TV, Realitatea şi Antena 3. Bugetul total alocat de Minister pentru acest proiect este de un milioan de euro.
OFERTE MULT SUB PREŢUL PIEŢEI
Ministerul a primit cinci oferte pentru realizarea acestei campanii, din partea firmelor Ars Advertising, Media Today, Media Investment şi asocierilor Media One - Diadikasia Business Consultans, respectiv Best Advertising - Optimedia.
Toate cele cinci agenţii au depus oferte la preţuri cu mult sub nivelul pe care Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3 le practică pe piaţa de publicitate.
Consorţiul Best Advertising - Optimedia a oferit de departe cel mai bun preţ pentru publicitate pe Pro TV şi pe Realitatea TV.
Oferta Best Advertising - Optimedia a propus un preţ de 578 de lei (138 de euro) pentru un punct de audienţă pe Pro TV, 301 lei (72,1 euro) pe punctul de audienţă la Realitatea TV şi 348 de lei (83,4 euro) pentru Antena 3.
Cea mai apropiată ofertă a fost cea a Ars Advertising, cu 1.076 de lei (258 de euro) pentru Pro TV, 360 de lei (86,3 euro) pentru Realitatea TV şi 348 de lei (83,4 euro) pentru Antena 3. Preţul pentru un punct de audienţă reprezintă banii pe care un client de publicitate îi p