Lucrarile la pasajul suprateran de la intersectia Soselei Pipera cu Soseaua Tunari (210 metri), construit de Primaria sectorului 2 si Primaria Voluntari, vor intrerupe circulatia feroviara a trenurilor catre litoral in perioada 28-31 iulie, dupa ce din cauza unei greseli de proiectare trebuie mutati stalpii de inalta tensiune din zona.
Astfel, trenurile catre Mangalia si Constanta vor fi deviate prin Mogosoaia, urmand ca circulatia pe tronsonul Bucuresti Baneasa-Pantelimon sa fie inchisa, si vor intarzia circa 40-60 de minute. Pasajul suprateran Pipera-Tunari va fi construit in urma unei investitii de 11,4 mil. euro, suma dubla fata de valoarea estimata initial de 6,2 mil. euro, din cauza unor greseli de proiectare. Pasajul trebuia sa fie finalizat la inceputul anului, dupa ce constructia a inceput in 2008, insa din cauza greselilor de proiectare si a numeroaselor utilitati care trebuiau deviate lucrarile au fost intarziate. In timpul opririi circulatiei feroviare, vor fi montate sapte grinzi de beton pe amplasamentul pasajul Pipera - Tunari la km 10 de catre CNCF CFR SA.
Lucrarile la pasajul suprateran de la intersectia Soselei Pipera cu Soseaua Tunari (210 metri), construit de Primaria sectorului 2 si Primaria Voluntari, vor intrerupe circulatia feroviara a trenurilor catre litoral in perioada 28-31 iulie, dupa ce din cauza unei greseli de proiectare trebuie mutati stalpii de inalta tensiune din zona.
Astfel, trenurile catre Mangalia si Constanta vor fi deviate prin Mogosoaia, urmand ca circulatia pe tronsonul Bucuresti Baneasa-Pantelimon sa fie inchisa, si vor intarzia circa 40-60 de minute. Pasajul suprateran Pipera-Tunari va fi construit in urma unei investitii de 11,4 mil. euro, suma dubla fata de valoarea estimata initial de 6,2 mil. euro, din cauza unor greseli de proiectare. Pasajul trebuia sa fie finalizat la inceputul anului, dupa ce co