Cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), a înregistrat o scădere cu 23% a profitului net în prima jumătate a anului, ca urmare a performanţelor scăzute pe segmentul ceasurilor, al bijuteriilor şi al băuturilor fine. Producătorul coniacului Hennessy şi al parfumurilor J'Adore sau Miss Dior Cherie a înregistrat în primele 6 luni ale anului un profit net de 687 de milioane de euro, în scădere faţă de câştigul de 891 de milioane
Cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), a înregistrat o scădere cu 23% a profitului net în prima jumătate a anului, ca urmare a performanţelor scăzute pe segmentul ceasurilor, al bijuteriilor şi al băuturilor fine.
Producătorul coniacului Hennessy şi al parfumurilor J'Adore sau Miss Dior Cherie a înregistrat în primele 6 luni ale anului un profit net de 687 de milioane de euro, în scădere faţă de câştigul de 891 de milioane de euro realizat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Veniturile companiei au crescut nesemnificativ, cu 0,2%, de la 7,79 miliarde de euro, la 7,81 miliarde de euro.
Cele mai afectate divizii ale LVMH au fost cel al ceasurilor de lux, unde profitul a scăzut cu 73%, dar şi al băuturilor, care au avut un căştig mai mic cu 41%.
În acelaşi timp, însă, divizia de fashion a raportat un avans de 7 procente a profitului net pentru primul semestru al anului. În ciuda scăderilor raportate, Bernard Arnault, CEO-ul LVMH s-a arătat mulţumit, subliniind că rezultatele au fost mulţumitoare ţinând cont de contextul economic.
SURSA: „People's Daily”