Oamenii pierd zeci de minute aşteptând să achite chiriile pentru locuinţele sociale sau spaţiile comerciale.
Mai citiţi:
Calvarul ieşenilor: indiferenţa de la ghişee (CAMPANIE)
Sute de oameni trec săptămânal pragul Direcţiei de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat (DAPPP) din Bucşinescu. Cu banii pregătiţi pentru plata chiriei şi mai ales cu chitanţele vechi la buzunar, pentru că altfel ar dura mult prea mult. Primul hol arată ca acum 20 de ani. Vopsea albastră şi var alb deja prăfuit, două birouri vechi şi două scaune. Doar acolo se pot completa eventuale cereri nepregătite de acasă.
Mozaicul de pe jos este mai tot timpul plin de praf, vopseaua este sărită, iar varul şi-a pierdut demult culoarea. Pe alocuri se vede văruiala veche, cu imprimeuri colorate. „Din 1990 vin şi plătesc. Niciodată nu a arătat bine sediul în care este acum Direcţia. Şi mai trebuie să stăm câteodată şi jumătate de zi în mediul acesta, pentru că merge foarte greu“, a povestit cu năduf Ion Filioreanu, pensionar.
În birourile de relaţii cu publicul tronează şi calculatoare vechi, care nu au programe care să scurteze timpii de aşteptare ai celor care vin să dea bani la bugetul municipiului. Nici angajaţii nu sunt bucuroşi de felul cum arată locul de muncă. „Nu-mi aduc aminte de când nu s-a mai dat cu un var pe holul acesta“, a spus un angajat al DAPPP.
Reprezentaţii Primăriei ridică din umeri. „Aşa cum un constructor nu are casă, frizerul este netuns, iar croitorul nu are haine, nici instituţia cu cele mai multe imobile în gestiune din Iaşi nu poate avea un sediu mai bun“, a spus Andrei Trofor, purtător de cuvânt al Primăriei Iaşi.