Google s-a declarat interesat să afle mai multe informaţii privind parteneriatul în domeniul căutărilor pe internet şi al publicităţii online anunţat, miercuri, de Microsoft şi Yahoo!, adăugând că utilizatorii au de câştigat de pe urma concurenţei. „În domeniul online, a avut loc, în mod tradiţional, o concurenţă intensă, şi experienţa ne-a dovedit că este în avantajul utilizatorilor", a declarat purtătorul de cuvânt al Google, Adam Kovakovich. El a adău
Google s-a declarat interesat să afle mai multe informaţii privind parteneriatul în domeniul căutărilor pe internet şi al publicităţii online anunţat, miercuri, de Microsoft şi Yahoo!, adăugând că utilizatorii au de câştigat de pe urma concurenţei.
„În domeniul online, a avut loc, în mod tradiţional, o concurenţă intensă, şi experienţa ne-a dovedit că este în avantajul utilizatorilor", a declarat purtătorul de cuvânt al Google, Adam Kovakovich. El a adăugat că reprezentanţii Google sunt interesaţi să afle mai multe despre acest acord.
În urma parteneriatului, Microsoft va obţine o licenţă pe o perioadă de zece ani pentru a integra tehnologia de cercetare a Yahoo! în propria platformă de căutare online, în timp ce Yahoo! va deveni „principala echipă de vânzare" în domeniul publicităţii pentru ambele grupuri.
În iunie 2008, Google a încheiat un acord cu Yahoo! în domeniul publicităţii, dar a renunţat la colaborare în urma obiecţiilor Departamentului de Justiţie din SUA.
SURSA: Mediafax