Microsoft şi Yahoo! au semnat un acord privind un parteneriat pe piaţa căutărilor pe internet şi a publicităţii online, pentru a concura liderul pieţei de profil Google, au anunţat, miercuri, cele două grupuri. Microsoft nu va plăti nicio sumă în avans către Yahoo!, iar acordul vizează împărţirea veniturilor între cele două companii, a arătat sursa citată. Reprezentanţii celor două companii au refuzat să comenteze informaţiile. Microsoft şi Yahoo! au purtat în ulti
Microsoft şi Yahoo! au semnat un acord privind un parteneriat pe piaţa căutărilor pe internet şi a publicităţii online, pentru a concura liderul pieţei de profil Google, au anunţat, miercuri, cele două grupuri.
Microsoft nu va plăti nicio sumă în avans către Yahoo!, iar acordul vizează împărţirea veniturilor între cele două companii, a arătat sursa citată.
Reprezentanţii celor două companii au refuzat să comenteze informaţiile.
Microsoft şi Yahoo! au purtat în ultimele luni discuţii şi negocieri privind cooperarea pe piaţa de căutări şi publicitate pe internet, dominată de Google.
Microsoft a încercat, anul trecut, să preia intergral Yahoo!, însă oferta de 47,5 miliarde de dolari a fost respinsă.
Pe de altă parte, Yahoo! a încercat să încheie o înţelegere pe segmentul publicităţii prin căutări online cu Google, care însă nu a obţinut avizul autorităţilor de concurenţă.
Înţelegerea va ajuta Bing în lupta cu Google
Conform acordului care urmează să fie anunţat, noul motor de căutare Bing dezvoltat de Microsoft va fi utilizat şi pentru căutările realizate pe paginile Yahoo!, în timp ce Yahoo! va gestiona vânzările de publicitate utilizând tehnologie furnizată de Microsoft.
Înţelegerea va majora puternic poziţia Bing în raport cu motorul de căutare Google, care domină piaţa cu o cotă estimată la 65% în Statele Unite. Spre comparaţie, Microsoft a avut, luna tr