Life Memorial, primul spital privat al companiei de servicii medicale MedLife lansat la inceputul lui 2007 in urma unei investitii de 10 mil. euro, a avut in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de 9 mil. lei (2,1 mil. euro), ceea ce inseamna o pondere de 17% din venitul total al companiei, care s-a ridicat la 53 mil. lei (12,4 mil. euro). "O locatie cu asemenea capacitate atinge break-even-ul in 24-36 de luni. Noi am atins acest prag dupa 19 luni, adica in februarie 2009", a declarat pentru ZF Mihail Marcu, presedintele MedLife.
Compania, care a inregistrat un profit operational de 11 mil. lei (2,6 mil. euro) in primele sase luni ale acestui an, a anuntat o crestere de 24% a numarului de pacienti in aceeasi perioada fata de primul semestru al lui 2008, de pana la 600 de persoane pe ambele zone de activitate, atat in retail (free for service), cat si corporate (abonamente medicale).
Compania a anuntat anterior in planul de extindere deschiderea unei hiperclinici MedLife in zona Obor din Capitala, a primului spital de dermatologie si chirurgie estetica, a unor centre specializate, dar si largirea capacitatii de functionare a maternitatii din cadrul spitalului Life Memorial, ale carui rezultate au fost pentru prima data anuntate de catre reprezentantii companiei.
In ceea ce priveste piata serviciilor medicale private din Romania, estimata la 430 mil. euro la sfarsitul acestui an, cu aproximativ 35% mai mult comparativ cu 2008, oficialii companiei sustin ca, desi aceasta a inregistrat un ritm ascendent in primele sase luni, ritmul de crestere a fost usor temperat fata de aceeasi perioada a anului trecut.
MedLife, care are 1.000 de angajati, va miza in continuare pe retail, care reprezinta 65% din valoarea totala a cifrei de afaceri, ponderea acestui segment crescand cu 48% in primul semestru al acestui an.
Life Memorial, primul