Peste 90% dintre români au devenit mult mai atenţi la modul în care îşi cheltuiesc veniturile lunare, având în vedere că circa jumătate din populaţie a resimţit mult şi foarte mult criza financiară, potrivit unui studiu realizat de brokerul de credite Kiwi Finance. Studiul, denumit "Românii, după un an de criză. Reacţii şi decizii", a fost realizat în perioada mai-iunie, în mediul urban, pe un eşantion de o mie de persoane, cu venituri între 400 şi 2.000 de euro. 34% din
Peste 90% dintre români au devenit mult mai atenţi la modul în care îşi cheltuiesc veniturile lunare, având în vedere că circa jumătate din populaţie a resimţit mult şi foarte mult criza financiară, potrivit unui studiu realizat de brokerul de credite Kiwi Finance.
Studiul, denumit "Românii, după un an de criză. Reacţii şi decizii", a fost realizat în perioada mai-iunie, în mediul urban, pe un eşantion de o mie de persoane, cu venituri între 400 şi 2.000 de euro.
34% dintre români se tem pentru locul de muncă
O treime dintre respondenţi au spus că au fost afectaţi puţin de situaţia economică din ultima perioadă, iar 16% au răspuns că schimbările economice le-au afectat foarte puţin sau chiar deloc situaţia profesională şi personală.
Totodată, jumătate din persoanele intervievate au declarat că principala temere pe care o au pe termen mediu este legată de posibilitatea diminuării salariului, iar 34% se tem să nu îşi piardă locul de muncă.
47% dintre români nu mai vor o locuinţă
Dacă la sfârşitul anului trecut rezultatele unui studiu realizat de compania de brokeraj relevau că 52% dintre respondenţi plănuiau să achiziţioneze o locuinţă, în prezent 47% din persoanele intervievate nu mai au nicio prioritate de achiziţie pentru acest an.
Totodată, 37% dintre respondenţi au intenţia să îşi cumpere o locuinţă nouă sau veche, 11% vizează o maşină nouă, iar 1% pl