Cu un nou management, recrutat de la compania de retail Rewe Romania, care detine reteaua de supermarketuri Billa, austriecii de la Lasselsberger, cel mai mare producator de placi ceramice (gresie si faianta) de pe piata locala, vor sa-si majoreze anul acesta cota de piata cu 10%, dupa ce au intrat pentru prima data in sectorul magazinelor de bricolaj.
Lasselsberger, pana nu demult una dintre cele mai discrete grupuri de pe piata constructiilor, si-a schimbat strategia anul acesta dupa ce incepand din 2007 afacerile din Romania au intrat pe o panta puternic descendenta si in plus au pierdut cei mai mari distribuitori, Delta Distribution si Tiger Amira, cu care se afla in prezent in diverse litigii. Austriecii au mai ramas in 2008 cu 25 de distribuitori pe piata locala, dar numarul acestora s-a triplat in 2009.
„Compania a avut in vedere cresterea numarului de parteneri de la 25 in 2008 la 75 in prezent. Din acest an, produsele Cesarom sunt prezente in toate retelele Do-It-Yourself. De asemenea, Lasselsberger isi propune dezvoltarea propriei retele de magazine, avand in plan atingerea numarului de cinci locatii pentru anul in curs", afirma Christian Morath, director general al Lasselsberger Romania
Morath a fost recrutat de austrieci in august 2008, dupa ce anterior a fost directorul de achizitii al Rewe Romania.
Retelele romanesti de bricolaj Dedeman din Bacau si Ambient Sibiu erau deja distribuitori de produse Lasselsberger, insa acum produsele se regasesc si in toate magazinele straine de bricolaj.
„Faptul ca provin din retail m-a ajutat sa stabilesc o noua politica de preturi si o noua strategie pe segmentul de retail. De la inceputul anului suntem prezenti in toate retelele de bricolaj din tara, pentru a ne creste cota de piata. DIY este cea mai moderna forma de retail in prezent si se adreseaza celor cu venituri medii, targe