Compania Bosch a anunţat, joi, producerea senzorului cu ultrasunete cu numărul 100 de milioane. Senzorul cu ultrasunete Bosch, integrat în sistemul auto de asistare la parcare, este utilizat, la nivel mondial, în producţia a peste 200 de modele de autovehicule. Povestea de succes a senzorilor cu ultrasunete a început, în anul 1993, atunci când Ford a introdus în dotarea modelului său Scorpio un dispozitiv de asistare la parcare. Dispozitivul a stârnit un interes deosebit în rândul
Compania Bosch a anunţat, joi, producerea senzorului cu ultrasunete cu numărul 100 de milioane. Senzorul cu ultrasunete Bosch, integrat în sistemul auto de asistare la parcare, este utilizat, la nivel mondial, în producţia a peste 200 de modele de autovehicule.
Povestea de succes a senzorilor cu ultrasunete a început, în anul 1993, atunci când Ford a introdus în dotarea modelului său Scorpio un dispozitiv de asistare la parcare. Dispozitivul a stârnit un interes deosebit în rândul posesorilor de autovehicule, iar la puţin timp după aceea, a fost lansată cea de-a doua generaţie de senzori, cu care a fost echipată Clasa S de la Mercedes-Benz.
Bosch a livrat, în anul 1995, pentru clienţii săi din industria de automobile un număr de 100.000 de senzori cu ultrasunete, pentru ca, după cinci ani, producţia anuală să atingă 2,5 milioane de senzori. În prezent, sistemele de asistare la parcare livrate de Bosch sunt utilizate de 14 mărci de autovehicule, dotând circa 200 de modele.
Această tehnologie se află deja la cea de-a patra generaţie. „În comparaţie cu senzorul cu ultrasunete produs în anul 1993, volumul modelului actual este de cinci ori mai mic. Prin urmare, senzorul necesită un spaţiu semnificativ mai mic de montare în autovehicul, oferind producătorilor un concept adaptiv de conectare, care uşurează montarea în bara de protecţie”, a explicat Rainer Kallenbach, pr