Reducerile care pot ajunge si la 80-90% au continuat sa atraga bucurestenii in centre comerciale, traficul ramanand constant in proiectele mai vechi, desi nivelul vanzarilor a scazut, motiv pentru care in anumite malluri retailerii au solicitat chirii mai mici.
Primele trei centre comerciale moderne deschise in Bucuresti - Bucuresti Mall (1999), Plaza Romania (2004) si City Mall (2005) - si-au pastrat numarul de vizitatori constant, desi in ultimul an au mai fost deschise proiecte precum Militari Shopping sau Liberty Center, care au atras la randul lor o parte din cumparatori.
Reprezentantii companiei Anchor Grup, care detine si administreaza Bucuresti Mall si Plaza Romania, afirma ca fiecare din cele doua proiecte atrage zilnic aproximativ 35.000 de vizitatori. In acelasi timp, Mihai Agaficioaia, directorul City Mall, spunea ca traficul de vara al proiectului a ramas constant, in jur de 13.500 de oameni in zilele din cursul saptamanii cu maxime de 15.000 de vizitatori in weekend.
Circa 200.000 de oameni intra zilnic intr-un mall din Capitala
"Am vazut destul de multa lume in Plaza, dar si in Baneasa (Shopping City - n.r.), in ciuda faptului ca am fost marti, intr-o zi din cursul saptamanii. Cred ca oamenii, femei in special, erau atrasi de reducerile la haine, dar parca nu aveau la fel de multe plasute pline ca inainte", a declarat Lorena, un vizitator al mallurilor din Bucuresti. Centrele comerciale deschise mai recent atrag si ele vizitatori, desi uneori cifrele sunt sub nivelul asteptat de administratori inaintea inaugurarilor.
Liberty Center a ajuns la inceputul acestei luni la un trafic zilnic de aproximativ 15.000 de vizitatori, in timp ce Militari Shopping atrage cel putin 7.000 de oameni in zilele din cursul saptamanii si 12.000 de oameni in weekend.
"In weekend, numai in galeria comerciala si Auchan, fara "box