Orange România a înregistrat venituri de 531 de milioane de euro în prima jumătate a acestui an, cu 15,4% mai mici faţă de rezultatul aferent primelor şase luni ale anului trecut, a anunţat grupul France Telecom, din care face parte Orange România.
În trimestrul al doilea, încasările Orange România au scăzut la 267 de milioane de euro, de la 321 de milioane de euro faţă de anul trecut, în contextul crizei economice şi recesiunii, se arată în raportul financiar al grupului.
Numărul de clienţi ai Orange România a crescut, până la 30 iunie, cu 2,6% comparativ cu anul trecut, la 10,354 milioane de utilizatori. Faţă de finele primului trimestru al acestui an, baza de clienţi a companiei a avansat cu 236.000 de utilizatori, potrivit Orange România.
Directorul general al companiei, Thierry Millet, a declarat, într-un comunicat, că încasările Orange România au urcat în trimestrul al doilea comparativ cu primele trei luni ale anului, în pofida condiţiilor economice nefavorabile.
"Suntem decişi să menţinem această tendinţă şi să atragem noi clienţi şi în următoarele trimestre", a arătat Millet.
Orange România a raportat, pentru primul trimestru al acestui an, venituri de 264 de milioane de euro.
Venitul mediu anual pe utilizator s-a plasat, în trimestrul al doilea, la 108 euro, faţă de 114 euro în primul trimestru al acestui an, respectiv 124 de euro, în perioada aprilie-iunie din 2008.