În cadrul Casei de Asigurari de Sanatate Mures, în ceea ce priveste problemele de natura economica, asiguratii se pot adresa directorului executiv al Directiei Management si Economica, Florin Craciun. Pentru a afla mai multe despre activitatea sa zilnica, l-am invitat la un scurt dialog.
Reporter: Cu ce probleme se adreseaza asiguratii la dumneavoastra?
Florin Craciun: Cu orice problema care este în aria mea de activitate. Am în subordine sapte servicii, compartimente si birouri. Cele care lucreaza în mod direct cu cetateanul sunt evidenta asigurati, indemnizatii si concedii medicale. Evident ca acolo unde problemele ivite necesita luarea deciziei la nivel managerial, petentii – persoane fizice sau juridice se înscriu în audienta la mine. Programul meu de audienta este în fiecare miercuri de la 12.00 la 15.00. Este importamt de notat faptul ca acesta se suprapune cu ziua preluarii certificatelor de concedii medicale, ceea ce înseamna ca, în cazul în care sunt reclamatii, acestea pot fi solutionate pe loc, prin audienta.
Cu exceptia zilei de vineri, comitetul director acorda zilnic audiente. Asta nu înseamna ca, daca se ivesc probleme într-o zi de vineri, acestea nu pot fi solutionate. Manifestam deschidere fata de cetatean si întelegere fata de problemele sale, venim în întâmpinarea nevoilor acestuia si eu consider ca suntem o institutie caracterizata prin transparenta si respect fata de cetatean.
Rep.: Care sunt cele mai dese nelamuriri ale asiguratilor?
F.C.: Cele mai dese nelamuriri sunt în ceea ce priveste dovada calitatii de asigurat, necesara pentru cardul european. Sunt foarte multe solicitări de carduri europene, în special în perioada concediilor. Ni se adreseaza si persoanele juridice cu probleme din sfera declaratiilor depuse de angajator. La toate acestea încercam sa propunem solutii viabile si întotdeauna în ba