Perioada de inscrieri in competitia ADOR 2009, eveniment destinat creatiei in publicitatea romaneasca, se prelungeste cu o saptamana. Agentiile isi pot inscrie lucrarile online, pana pe 7 august 2009.
Ajunsa la a opta editie, competitia va premia cele mai bune reclame romanesti inscrise la categoriile TV, Radio, Print, Online, Media, Campanii Intergrate, Design, BTL si Special Best.
In competitia ADOR pot fi inscrise lucrari expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 - 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului. Inscrierile se fac online la adresa www.ador.ro, unde pot fi gasite si detalii despre structura festivalului, regulament si termenii de plata.
Millenium Communications detine in totalitate project managementul festivalului pentru urmatoarele cinci editii. ADOR este un proiect UAPR, sustinut de IAA. Perioada de inscrieri in competitia ADOR 2009, eveniment destinat creatiei in publicitatea romaneasca, se prelungeste cu o saptamana. Agentiile isi pot inscrie lucrarile online, pana pe 7 august 2009.
Ajunsa la a opta editie, competitia va premia cele mai bune reclame romanesti inscrise la categoriile TV, Radio, Print, Online, Media, Campanii Intergrate, Design, BTL si Special Best.
In competitia ADOR pot fi inscrise lucrari expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 - 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului. Inscrierile se fac online la adresa www.ador.ro, unde pot fi gasite si detalii despre structura festivalului, regulament si termenii de plata.
Millenium Communications detine in totalitate project managementul festivalului pentru urmatoarele cinci editii. ADOR este un proiect UAPR, sustinut de IAA.