În plină recesiune, Dacia şi-a găsit destui clienţi, mai ales în Europa Occidentală. În această zonă vânzările Dacia aproape că au explodat, înregistrând o creştere de aproape 96%, adică 101.810 maşini. Dacia a vândut în primele şase luni din acest an 153.862 de unităţi. Cu 20,3% mai mult faţă de cele numai 127.842 de maşini comercializate anul trecut, în aceeaşi perioadă.
Succes în Germania
Germania este ţara unde modelul Dacia Logan a înregistrat cel mai mare succes, bifând o creştere de 83,1%. În Rusia, modelul Logan a continuat să înregistreze vânzări puternice în prima jumătate a anului, Dacia comercializând 25.581 de unităţi. Totuşi, este un declin cu 37,7% faţă de primele şase luni din 2008, pe o piaţă ce a scăzut, în 2009, cu aproape 48%.
În regiunile Euromed (ce include Turcia, ţări din Europa de Est şi Africa de Nord) şi Eurasia, vânzările sunt mai mici cu 29,3%, respectiv 66,2%. În România, Dacia şi-a majorat cota de piaţă cu 2,5%, pe o piaţă în declin cu 53,7%. Dacia înregistrează o creştere puternică a vânzărilor în Maroc, aproape 20% şi Algeria aproape 57%. În cele două state din Africa, Dacia a reuşit să-şi majoreze cota de piaţă cu 2,7%.
În timp ce Dacia merge „ca unsă“, Renault a înregistrat, în primele şase luni din 2009, pierderi nete de peste 2,7 miliarde de euro. În prima jumătate din 2009, vânzările Renault au scăzut cu 16,5%, menţinând, totuşi, cota de piaţă constantă, la 3,7%. La nivel mondial, grupul a vândut 1.106.989 autoturisme.