Sport.ro a fost lider de audienta in prime time si pe durata intregii zile in perioada iunie-iulie pe segmentul canalelor de sport din Romania, potrivit datelor furnizate de GFK Romania. Astfel, in perioada iunie-iulie, Sport.ro a fost lider in prime-time, inregistrand o medie de 0,9 puncte de rating si 2,9% cota de piata, pe publicul masculin din mediul urban, avand de peste doua ori mai multi telespectatori decat GspTV (0,4 puncte de rating si 1,4% cota de piata). In aceeasi perioada, Sport.ro a fost lider pe piata canalelor de sport si pe durata intregii zile, inregistrand o audienta medie de 0,5 puncte de rating si 3,1% cota de piata pe publicul masculin din mediul urban.
Sport.ro a fost lider de audienta in prime time si pe durata intregii zile in perioada iunie-iulie pe segmentul canalelor de sport din Romania, potrivit datelor furnizate de GFK Romania. Astfel, in perioada iunie-iulie, Sport.ro a fost lider in prime-time, inregistrand o medie de 0,9 puncte de rating si 2,9% cota de piata, pe publicul masculin din mediul urban, avand de peste doua ori mai multi telespectatori decat GspTV (0,4 puncte de rating si 1,4% cota de piata). In aceeasi perioada, Sport.ro a fost lider pe piata canalelor de sport si pe durata intregii zile, inregistrand o audienta medie de 0,5 puncte de rating si 3,1% cota de piata pe publicul masculin din mediul urban.