Comisia Parlamentară de Anchetă în cazul ministrului Turismului, Elena Udrea, are o misiune grea: Ministerul a tocat 3 milioane de euro pentru promovarea turismului, dar mai ales a imaginii Elenei Udrea, iar contractele încheiate pe fugă prezintă grave vicii de formă şi de fond.
Misiune grea pentru Comisia Parlamentară de Anchetă în cazul ministrului Turismului, Elena Udrea. Ministerul a tocat deja cele 3 milioane de euro pe care le-a avut alocate pentru promovarea turismului, iar bugetul de aproape 14 milioane de euro bugetat pentru achiziţii publice are o serie de destinaţii halucinante. Singurul domeniu în care cheltuirea banului public a produs rezultate până acum a fost doar promovarea imaginii Elenei Udrea.
Dezvăluirile făcute în ultimele două săptămâni de reporterii Jurnalului Naţional au arătat modul grav în care ministrul Turismului, Elena Udrea, se foloseşte de bani publici pentru a cumpăra imagine. Nu pentru turismul românesc, ci pentru politicianul Elena Udrea. Risipa banilor publici a însoţit-o pe Elena Udrea în toate acţiunile, fie că a fost vorba despre concertul lui Goran Bregovic, închirierea unei scene sau panotajul de pe Champs Elysee. O parte din bani sunt bugetaţi şi urmau să fie cheltuiţi pentru achiziţionarea de jaluzele, perdele, cafea, hârtie, toner, obiecte de protocol, benzină şi alte lucruri trebuincioase pentru buna funcţionare a ministerului timp de câţiva ani, nu doar în 2009, aşa cum era estimat.
ÎNCEPE ANCHETA
Comisia Udrea se reuneşte la 4 august, la ora 11:00, în prima şedinţă de la constituire. Preşedintele comisiei, deputatul PNL Ludovic Orban, spune că marţi se va stabili regulamentul de funcţionare, programul de lucru şi documentele care vor fi solicitate Ministerului Turismului.
Din comisia de anchetă fac parte deputaţii PSD Aura Vasile, Robert Negoiţă, Vasile Bleotu, Du