Peste 90% dintre români au devenit mult mai atenţi la modul în care îşi cheltuiesc veniturile lunare, avînd în vedere că circa jumătate din populaţie a resimţit mult şi foarte mult criza financiară, potrivit unui studiu realizat de brokerul de credite Kiwi Finance. Studiul, denumit „Românii, după un an de criză. Reacţii şi decizii”, a fost realizat în perioada mai-iunie, în mediul urban, pe un eşantion de o mie de persoane, cu venituri între 400 şi 2.000 de euro. O treime dintre respondenţi au spus că au fost afectaţi puţin de situaţia economică din ultima perioadă, iar 16% au răspuns că schimbările economice le-au afectat foarte puţin sau chiar deloc situaţia profesională şi personală. Totodată, jumătate din persoanele intervievate au declarat că principala temere pe care o au pe termen mediu este legată de posibilitatea diminuării salariului, iar 34% se tem să nu îşi piardă locul de muncă. „Ratele lunare la bancă sînt prioritate pentru 18% dintre români, în timp ce 11% îşi doresc să poată achita în continuare cheltuielile lunare (întreţinere, utilităţi etc)”, se mai arată în studiu.
Autori: A.B.
Peste 90% dintre români au devenit mult mai atenţi la modul în care îşi cheltuiesc veniturile lunare, avînd în vedere că circa jumătate din populaţie a resimţit mult şi foarte mult criza financiară, potrivit unui studiu realizat de brokerul de credite Kiwi Finance. Studiul, denumit „Românii, după un an de criză. Reacţii şi decizii”, a fost realizat în perioada mai-iunie, în mediul urban, pe un eşantion de o mie de persoane, cu venituri între 400 şi 2.000 de euro. O treime dintre respondenţi au spus că au fost afectaţi puţin de situaţia economică din ultima perioadă, iar 16% au răspuns că schimbările economice le-au afectat foarte puţin sau chiar deloc situaţia profesională şi personală. Totodată, jumătate din persoanele intervievate