In al doilea trimestru al anului numarul de clienti Orange Romania a inregistrat o crestere puternica datorita lansarii unor oferte inovatoare dedicate clientilor PrePay, in special segmentului utilizatorilor tineri, a imbunatatirii ofertelor pentru clientii business si a ofertelor exclusive online cu mai multe beneficii pentru clientii care achizitioneaza servicii si produse direct din magazinul online.
La data de 30 iunie 2009, Orange Romania avea 10.354.000 de clienti, in crestere cu 2,6% fata de prima jumatate a anului precedent si cu 236.000 de clienti fata de primul trimestru al anului curent. Din numarul total al clientilor Orange, peste 2,2 milioane utilizeaza si serviciile de date mobile in banda larga, in crestere cu 97% fata de perioada similara a anului 2008. Aceasta crestere a fost sustinuta de ofertele comerciale, de ofertele integrate cu laptop-uri, de diversificarea gamei de smartphone-uri si de dezvoltarea intensa a retelei de broadband din ultimele luni. In prezent serviciile HSDPA 3,2 deservesc clientii din peste 700 de localitati din toata tara si HSDPA 7,2 in 35 de localitati.
Veniturile Orange Romania in prima jumatate a acestui an au depasit o jumatate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al doilea. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 108 euro. La 30 iunie 2009, grupul France Telecom avea 186 milioane de clienti, in crestere cu 6,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
“Suntem multumiti de evolutia numarului de clienti in trimestrul al doilea si de veniturile a caror rata de scadere trimestriala s-a stabilizat. Veniturile Orange Romania au crescut in T2 fata de T1 in ciuda unui climat economic inca incert. Suntem decisi sa mentinem aceasta tendinta si sa atragem noi clienti si in urmatoarele trimestre, concentrandu-ne, in acelasi timp, mai mult ca niciodata,