În week-end-ul 31 iulie - 2 august caravana Citroën AutoPortret a ajuns la Sibiu dar nu a prea atras vizitatori în cortul din faţa Sălii Transilvania. Găzduit în faţa Sălii Transilvania într-un cort gonflabil de 500 de metri pătraţi, evenimentul a atras foarte puţini vizitatori în primele două zile ale expoziţiei. Astfel gama de autoturisme Citroën C1, C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6 şi C-Crosser a fost admirată de 1.000 - 1.200 de persoane care au fost atrase în ineditul cort de prezentare.
Sibienii visează la concept car
Conceptul Citroën C-SportLounge, prezent în premieră în România, a fost de departe atracţia expoziţiei. Galben aprins, cu linii futuriste, scaune extrem de ergonomice şi un bord desprins din SF-uri, automobilul a scos exclamaţii de admiraţie din partea fiecărui vizitator. Bine că exista un cordon roşu care oprea curioşii să urce la bord că altfel puţinii vizitatori care se aflau în acelaşi timp în cortul Citroën ar fi făcut coadă să se delecteze în interiorul somptuos al concept carului. Aflat la intrare în expoziţie, bolidul de curse al echipajului Alex Filip/Bogdan Iancu, un Citroen-ul C2R2, a stat cuminte, chiar dacă este „invitatul” special al caravaneri Citroën AutoPortret.
Expoziţie cu comenzi şi vânzări
În afară de tinerii dornici să admire fetele şi maşinile frumoase, la expoziţie au venit şi câţiva domni ceva mai serioşi care au făcut şi comenzi. „În perioada expoziţiei am făcut şi câteva vânzări, tocmai pentru că avem nişte promoţii extraordinare. Modelele C1, C3 şi C-Crosser sunt cele mai căutate din toată gama”, a declarat Remus Rău, reprezentant vânzări 38 Materna, dealer shop Citroën AutoPortret. Alături de expoziţia auto, vizitatorii cei mici s-au putut juca la consola Playstation 3 cu jocul Grand Tourismo al carui protagonist este conceptul GTbyCitroën, iar cei mai mari şi