Cel mai „cinematografic” trenci prezentat la Paris,semnat de Jean Paul Gaultier,a fost croit din mătase creponată neagră, sobră şi vaporoasă şi i-a conferit purtătoarei o siluetă de sirenă sexy. Scurtă în faţă şi lungă în spate, piesa face parte dintr-o colecţie excelent pusă în scenă de croitorul îndrăgostit de simbolurile clasice ale cinematografului.
Cea mai frumoasă rochie de mireasă a fost realizată de Riccardo Tisci pentru Givenchy şi a reprezentat,în opinia celor de la „Madame Figaro”, încheierea ideală a unei prezentări magistrale.Între madonă futuristă şi luptătoare creştină, mireasa Givenchy a beneficiat şi de figura hieratică a manechinului fetiş al designerului, Mariacarla Boscono.
Machiaj de pisică
Cel mai interesant machiaj, realizat din linii clare de tuş, a fost purtat de manechinele de la show-ul Chanel. Alungit spre tâmple, machiajul le-a făcut pe modele să aibă priviri de pisici gata să-şi scoată ghearele. Accesoriul săptămânii au fost dresurile cu cusătură de la Dior, ce au trasat linii pure pe picioarele interminabile ale manechinelor care au pozat în saloanele casei de modă.
Folosirea lor a fost un mod sexy şi plin de strălucire de a pune în valoare piesele pariziene de haute-couture. Cel mai bun look din afara podiumului a fost semnat de Alber Elbaz pentru Lanvin. Ca la fiecare sezon de haute-couture, creatorul şi-a prezentat colecţia de croazieră la un eveniment cu public restrâns organizat într-un hotel. Din colecţia ce a mers pe luxul nonşalant s-a remarcat un smoking fluid croit pentru personalităţile puternice aflate în căutarea unei alternative la rochia de bal.
„Armura” Givenchy
Îmbogăţite cu ţepi şi purtate în cantităţi mari, bijuteriile Givenchy au fost cele mai spectaculoase ornamente ale sezonului.Realizate în alb lăcuit, negru sau auriu, ele au