Produsele de orologerie fină reprezintă nu doar expresia unui anumit statut social, ci şi un plasament preferat de oamenii de afaceri români. În replică, principalii distribuitori decid să deschidă patru noi magazine până la finele anului. Ceasul este o declaraţie personală despre stilul de viaţă, venituri, cultură, şi, nu în ultimul rând, despre modul în care iei deciziile în business sau pe plan personal. Teoretic, marca şi simbolistica din spatele lui sunt mult mai impo
Produsele de orologerie fină reprezintă nu doar expresia unui anumit statut social, ci şi un plasament preferat de oamenii de afaceri români. În replică, principalii distribuitori decid să deschidă patru noi magazine până la finele anului.
Ceasul este o declaraţie personală despre stilul de viaţă, venituri, cultură, şi, nu în ultimul rând, despre modul în care iei deciziile în business sau pe plan personal. Teoretic, marca şi simbolistica din spatele lui sunt mult mai importante pentru cunoscători decât numărul zerourilor afişat în vitrina magazinului de prezentare. Practic, potrivit specialiştilor din această industrie, românii se aseamănă cu ruşii şi ucrainenii atunci când aleg modelul unui ceas de lux: preferă mărci cunoscute, de renume, obiecte în serie limitată care epatează şi arată, asemenea automobilului, statutul social al posesorului. Cei care îşi doresc să achiziţioneze un luxos obiect de măsurare a timpului sau o bijuterie ce poartă semnătura unui designer sunt atraşi de cele mai multe ori de magazinele de prezentare ale distribuitorilor cu tradiţie: Helvetansa, Chronolink (Rolex), Sodo Migliori (Cellini, Swarowsky), Galt sau MicriGold. Pentru fiecare dintre aceşti distribuitori de pe piaţa ceasurilor de lux, criza nu a venit cu veşti bune. Astfel, în cazul distribuitorului de ceasuri, bijuterii si accesorii Helvetansa, vânzările de bijuterii au crescut cu 20% în trimes