Vânzătorii de terenuri şi case devin producători de ocazie pentru că ei filmează şi editează singuri materialele cu ajutorul cărora speră să atragă noi clienţi.
Citeşte şi:
Agenţii imobiliari, regizori de ocazie
Chirii-chilipir în toate cartierele Iaşiului
Agenţii imobiliari ieşeni au descoperit noi soluţii pentru a încheia tranzacţii pe timp de criză. Ei filmează proprietăţile, editează filmele şi apoi le postează pe site-ul youtube, unul dintre cele mai cunoscute motoare de căutare pe internet.
Titlurile clipurilor de prezentare a proprietăţilor sunt trecute în limba engleză pentru a fi descoperite de străinii care se interesează de piaţa imobiliară din Iaşi.
„Procedăm aşa când avem proprietăţi mari, de câteva zeci de hectare, pentru că acestea sunt greu de vândut şi ştim că investitorii din afară ar fi interesaţi de ele. Este o metodă ieftină de promovare în străinătate“, afirmă Cristian Cernescu, agent imobiliar.
Până acum nu s-au încheiat tranzacţii, însă agenţii spun că au fost contactaţi de multe persoane interesate din străinătate. „Ne-au sunat din Spania, din Austria, au fost chiar şi nemţi care s-au interesat de proprietăţile pe care le-au văzut pe internet. Este o metodă care dă roade“, spune Ciprian Florea, agent imobiliar ieşean.
Cu luminile şi trepiedul la filmări
Pentru un film de câteva minute munca este destul de laborioasă. Agentul îşi ia camera de filmat, trepiedul şi chiar reflectoare pentru zilele întunecate de iarnă. „Mi-am luat recuzita din hypermarket. Trepiedul îmi este de folos pentru că trebuie să filmez cam 30 de minute pentru un singur clip şi, ca să nu obosesc, mă folosesc de el. Mai fac şi poze, dar filmul este mai atractiv şi mai relevant decât o fotografie“, este de părere agentul Cristian Cernescu.
„Febra“ postării proprietăţilor pe www.youtube.com a apăr