Agenţiile care vor reuşi să propună campanii creative cu o foarte bună strategie vor fi cele câştigătoare
Aspectele legate de costuri sunt şi ele importante
Abordările noi vor ridica ştacheta în fiecare disciplină a comunicăriiCriza îşi arată într-un final şi părţile bune pe piaţa de publicitate. Pe lângă creşterea competiţiei între agenţii, determinată de condiţiile economice precare, jucătorii din piaţă sunt forţaţi să fie cât mai creativi, iar soluţiile de comunicare inovatoare au devenit un "must have" al advertiserului.
"În situaţii de recesiune, agenţiile care vor reuşi să propună clienţilor campanii cu o foarte bună strategie în spate şi care să fie şi creative, oferind în acelaşi timp cele mai bune soluţii de comunicare - vor fi cele câştigătoare", a declarat pentru Curierul Naţional, Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann Romania.Costurile, pe lista de priorităţi a oricărui clientPe lângă toate acestea mai contează şi costurile. "Sigur, aspectele legate de costuri sunt şi ele importante, deoarece în situaţia economică actuală ele se regăsesc pe lista de priorităţi a oricărui client" a continuat acesta.
În plus, situaţia economică actuală aduce un plus de creativitate, care probabil va fi cea care va face diferenţa. "Cred că vom avea parte pe viitor de abordări noi, diferite faţă de cele cu care ne-am obişnuit până acum, de idei proaspete care să ridice ştacheta în fiecare disciplină a comunicării în parte", ne-a mai spus oficialul McCann.Este important modul în care agenţia va aborda oferta clientuluiDespre campania McCann "Toshiba. No Matter What Guarantee", pe care McCann Erickson România a câştigat-o în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul Facebook, Mihai Trandafir ne-a spus că este încă în stadiu de execuţie şi că este important modul în care agenţia va aborda oferta clientului. Secvenţele din emisiunea l