Presa economică de astăzi scrie despre plecarea spaniolilor în Franţa pentru recoltarea strugurilor, campania Google de marketing direct sau finalul recesiunii la fabricile britanice şi franceze. Printre alte subiecte, criza omoară două treimi din agenţiile imobiliare, iar Uzina Dacia şi-a închis porţile. Revista presei internaţionaleRevista presei sportiveRevista presei interneRevista presei mondene
Spaniolii merg să culeagă struguri în Franţa. Circa 13.500 de spanioli vor merge în septembrie să culeagă struguri în Franţa anul acesta, cu 12,5% mai mulţi decât în 2008, a declarat Jesus Acasuso, secretarul pentru migraţii al federaţiei agroalimentare din sindicatul UGT, potrivit Bursa . Interesul spaniolilor pentru culegerea strugurilor francezi este alimentat, în parte, de criza economică profundă cu care se confruntă Spania, unde şomajul creşte în continuare. La sfârşitul lunii iunie, rata şomajului este de 17,9%, adică peste patru milioane de persoane nu aveau un loc de muncă.
Google caută noi venituri acasă la antreprenorii români. Compania americană Google, care deţine cel mai mare motor de căutare pe internet din lume, a început să le trimită antreprenorilor români acasă, prin poşta clasică, vouchere personalizate cu o valoare de 200 de lei, care pot fi utilizate pentru a derula campanii publicitare online prin AdWords - sistemul de publicitate operat de Google. Google a mai desfăşurat campanii de promovare în România, dar niciodată până la un asemenea nivel de detaliu şi care să implice şi utilizarea unor metode "clasice" de marketing, scrie Ziarul Financiar.
Fabricile britanice şi franceze, aproape de finalul recesiunii. Industria prelucrătoare din Marea Britanie şi Franţa anunţă primul avans din ultimele douăsprezece luni, pe fondul creşterii volumului de comenzi. În Marea Britanie, sectorul industrial a înregistrat în