„Exploiting Chaos”, de Jeremy Gutsche, te învaţă să te bucuri de criza economică şi să transformi contextul economic nefavorabil în principalul atu al business-ului tău. Companiile care s-au lansat în vremuri de recesiune economică au avut un avantaj tocmai în faptul că au fost obligate, în lupta pentru supravieţuire, să se adapteze noilor realităţi asumându-şi riscuri, mizând pe inovaţie şi creativitate şi păstrând un ochi vigilent asupra microtrendurilor
„Exploiting Chaos”, de Jeremy Gutsche, te învaţă să te bucuri de criza economică şi să transformi contextul economic nefavorabil în principalul atu al business-ului tău.
Companiile care s-au lansat în vremuri de recesiune economică au avut un avantaj tocmai în faptul că au fost obligate, în lupta pentru supravieţuire, să se adapteze noilor realităţi asumându-şi riscuri, mizând pe inovaţie şi creativitate şi păstrând un ochi vigilent asupra microtrendurilor din vremea respectivă care alcătuiesc mainstreamul de azi.
Disney, CNN, MTV, Hyatt, Burger King, FedEx, Microsoft, Apple, Gillette, AT&T, Texas Instruments, 20th Century Fox, IBM, Merck, Hershey’s, Sun, LexisNexis, Autodesk, Adobe, Electronic Arts, Fortune şi Hewlett-Packard sunt doar câteva dintre sutele de exemple.
Jeremy Gutsche a identificat mecanismele prin care geniile business-ului au întors situaţiile dezastruase în avantajul lor şi explică, cu aplicaţii în toate pieţele, cum te poţi dezvolta într-un mediu ostil mizând pe noutate.
„În vremuri haotice, cărţile sunt amestecate din nou şi regulile jocului se schimbă”, este fraza-cheie a volumului, care subliniază şi explică ultimele trenduri în teoria managementului.
Cultura este mai importantă decât strategia
Cultura subliniază abilitatea organizaţiei de adaptare, iar vremurile de criză impun această deschidere. În general, organizaţiile percep nevoia de adaptare, d