Înmatriculările Dacia în Franţa au crescut cu circa 73% în iulie faţă de iunie şi cu aproape 29% în primele şapte luni comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Din cele 32.302 unităţi înmatriculate în primele şapte luni ale anului, 6.488 au fost înmatriculate luna trecută, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). Rezultatele sunt foarte bune, având în vedere că înmatriculările de maşini noi din Franţa au înregistrat o scădere de 1,3% în luna iulie şi de 3,7% în primele şapte luni. Cota de piaţă a constructorului din Mioveni a urcat cu 1,3 puncte procentuale în iulie, faţă de aceeaşi lună a anului trecut, la 3%, şi cu 0,5 puncte în primele şapte luni faţă de intervalul similar al anului trecut, la 2,1%. Franţa este a doua mare piaţă pentru Dacia, după Germania.
CERERE
Cele mai bine vândute mărci din Franţa au fost Renault, care a înregistrat o creştere de 7,4%, ajungând la 352.269 de unităţi în primele şapte luni, Peugeot, care a totalizat 259.197 de vehicule noi înmatriculate, adică o scădere de 5,8%, iar Citröen a livrat 246.259 de autovehicule, în creştere cu 6,1%. Pe lângă Dacia şi Citröen, alte mărci care au raportat creşteri sunt Volkswagen, Fiat, Hyundai şi Kia, Seat, Audi şi Suzuki. Volkswagen a crescut cu 1,8% în primele şapte luni, la 96.594 de unităţi, Fiat a urcat cu 1,6%, la 71.508 de vehicule, iar Seat a raportat un avans de 6,2%, la 30.960 de vehicule etc.
Înmatriculările Dacia în Franţa au crescut cu circa 73% în iulie faţă de iunie şi cu aproape 29% în primele şapte luni comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Din cele 32.302 unităţi înmatriculate în primele şapte luni ale anului, 6.488 au fost înmatriculate luna trecută, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA). Rezultatele sunt foarte bune, având în vedere c