Danone România, filiala celui mai mare producător de iaurturi din lume, a anunţat numirea unui nou director de marketing, în persoana Dorei Strezova (foto). Aceasta îl inlocuieşte în funcţie pe Kiril Hadzhidinev, care ocuptă acum funcţia de Director de Marketing la Danone Bulgaria. Dora Strezova face parte din echipa Danone din anul 1999, ca Asistent Brand Manager pentru filiala din Bulgaria. A promovat succesiv pe funcţiile de Brand Manager în 2001 şi de Senior Brand Manager în
Danone România, filiala celui mai mare producător de iaurturi din lume, a anunţat numirea unui nou director de marketing, în persoana Dorei Strezova (foto).
Aceasta îl inlocuieşte în funcţie pe Kiril Hadzhidinev, care ocuptă acum funcţia de Director de Marketing la Danone Bulgaria.
Dora Strezova face parte din echipa Danone din anul 1999, ca Asistent Brand Manager pentru filiala din Bulgaria. A promovat succesiv pe funcţiile de Brand Manager în 2001 şi de Senior Brand Manager în 2003, iar în anul 2006, în calitate de Marketing Manager. În 2008, aceasta a devenit Director de Marketing la Danone Bulgaria şi Macedonia, pentru ca în acest an să ajungă la divizia din România.
Dora Strezova s-a ocupat atât de mărcile existente cât şi de dezvoltarea şi lansarea unora noi, create special pentru piaţa din Bulgaria.
„Experienta mea anterioară într-o piaţă unde iaurtul are o tradiţie foarte bogată, mă va ajuta să-mi îndeplinesc obiectivul de a contribui la creşterea companiei Danone România şi la consolidarea poziţiei acesteia pe piaţă”, a declarat oficialul Danone.
Compania Danone PDPA România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară. Grupul Danone a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde euro.
În România, Danone a înregistrat, în anul 2008, o cifră de afaceri de peste 422 milioane