Walmart, DuPont, Wegmans, FedEx, UPS, PHH Arval, Starbucks, McDonald's, Johnson&Johnson, Citigroup, IBM, Sun Microsystems sau Google sunt doar câteva dintre numele mari din business care acordă atenţie mediului înconjurător. Cu mult înainte ca încălzirea globală să devină fraza-cheie în panica mondială legată de „sfârşitul lumii”, Environmental Defense Fund (EDF) şi cele mai mari corporaţii internaţionale au construit programe avangardiste, care acum fundame
Walmart, DuPont, Wegmans, FedEx, UPS, PHH Arval, Starbucks, McDonald's, Johnson&Johnson, Citigroup, IBM, Sun Microsystems sau Google sunt doar câteva dintre numele mari din business care acordă atenţie mediului înconjurător.
Cu mult înainte ca încălzirea globală să devină fraza-cheie în panica mondială legată de „sfârşitul lumii”, Environmental Defense Fund (EDF) şi cele mai mari corporaţii internaţionale au construit programe avangardiste, care acum fundamentează practicile de business verde. EDF s-a impus pentru prima oară în conştiinţa publicului larg la sfârşitul anilor 1960 prin faptul că a determinat interzicerea folosirii pesticidului DDT în agricultură. Legea a fost votată ca urmare a impactului cărţii lui Rachel Carson, „Silent Spring”.
Prin intermediul unui parteneriat cu cele mai mari corporaţii ale lumii, EDF îşi propune acum să creeze un cadru de practici ecologice în afaceri. Un om-cheie în trendul „companiilor verzi” este Gwen Ruta, vicepreşedinte EDF în parteneriatul cu lumea afacerilor, care prevede că, odată ce marile companii din topul „Fortune 500” vor adopta măsuri drastice în vederea minimizării impactului activităţii lor asupra mediului, business-urile mai mici vor fi obligate de piaşă să le urmeze exemplul.
Mişcarea verde pleacă de sus
„În ciuda recesiunii economice, marile companii se grăbesc să adopte strategii de protecţie a mediului. Cred că în ult