Doi soţi, un amant plus ameninţarea altuia. Trei tentative de crimă eşuate plus încă una care promite mult. O producţie a Teatrului Metropolis, spectacolul „Crimă la Howard Johnson“, iese în parc în cadrul programului „Bucureşti - Cartier de vară“. Arlene şi Paul sunt căsătoriţi, numai că Mitchell e un dentist mult prea bun ca să îi rămână indiferent lui Arlene. Iar lui Mitchell îi plac prea mult femeile pentru a avea oareşice scrupule.
Pare un triunghi amoros problematic, dar nu neapărat. În definitiv, totul se poate rezolva imediat cu o crimă. În decorul steril al unei camere din Hotelul „Howard Johnson“, Mitchell şi Arlene îl vor ucide pe dispensabilul Paul cu o doză sănatoasă de novocaină. Numai că o crimă presupune oarecare îndemânare, iar Mitchell nu pare că o posedă.
Soţul rămâne soţ, mai ales când amantul, Mitchell, îşi înşală amanta, pe Arlene, cu o alta, asistentă în cabinetul său. Cum adică să îţi înşeli amanta? Inadmisibil. Asta cere numaidecât o crimă. De data asta, Arlene plănuieşte să îl ucidă pe amant cu complicitatea soţului. Numai că soţul nu deţine o cantitate suficientă de inventivitate pentru a face faţă încercării. Aşa că nu moare nimeni deocamdată.
Necazurile apropie oamenii, mai ales când şi soţul, şi amantul sunt înşelaţi de una şi aceeaşi persoană, Arlene... cu un pitic care pare a fi un mare maestru al psihozei şi care îi deschide acesteia gustul pentru o viaţă mult mai spirituală. Asta în mod clar nu se tolerează. Doi împiedicaţi într-o ecuaţie a crimei nu echivalează însă cu o reuşită, nici măcar atunci când aceasta presupune ceva atât de simplu ca spânzurarea lui Arlene de patul răsturnat. Şi dacă de fapt problema nu e femeia, ci tentaţia? Cât de simplu ar fi... să o ucizi?
În decorul Parcului Bazilescu, scena încropită pentru spectacolul „Crimă la Howard Johnson” nu arată prea prom