Şefa de la Turism m-a convins că nu are ce căuta în aceeaşi oală cu Monica Iacob-Ridzi. Aţi văzut-o pe Elena Udrea exprimându-se 100% în studioul lui Turcescu? Talkshow-ul cu pricina mi-a confirmat schimbarea de macaz pe care s-a înscris, mai nou, destinul celei poreclite răutăcios odinioară „blonda de la Cotroceni“. Îmi asum acest preambul îngăduitor în condiţiile în care n-am încasat contracte de publicitate nici de la doamna Udrea, nici de la ministerul sau partidul domniei sale şi nici n-am primit diurnă (în absenţă, căci în prezenţă nu a fost cazul) ca jurnalist invitat la sindrofiile turistice interne şi externe.
Ştiu, s-ar putea să nu fiu pe placul celor care fac din şefa de la Ministerul Turismului ţinta piept numărul 8 a zilelor noastre. Pur şi simplu, mi se pare nedrept să faci din Udrea cazul „Ridzi 2“. Căci asta se petrece. Comisia parlamentară de anchetă înfiinţată special pentru Elena Udrea, imediat după ce comisia „Ridzi“ şi-a încheiat cu succes operaţiunile, pare forţată, dirijată şi trasă de păr. La emisiunea recentă de la Realitatea, şefa de la Turism m-a convins că nu are ce căuta în aceeaşi oală cu Monica Iacob Ridzi.
Nu doar prin decenţa prestaţiei, după ce luni în şir Monica Ridzi ne intoxicase cu încăpăţânarea, ţâfna şi ceauşismul comportamentului său, ci, mai ales, prin argumentele de bun-simţ puse pe masa moderatorului. E diferenţă de la cer la pământ între promovarea tineretului şi sportului (Ridzi) şi promovarea turismului (Udrea). În al doilea caz, vorbim despre bugetul unui minister care 90% exact asta înseamnă: promovare! Internă şi externă. Ridzi nu avea ce promova pentru tineri şi sportivi. Ea trebuia să investească în politici, în terenuri, în baze olimpice sau săli de sport. Elena Udrea însă, dacă tot a primit un minister în braţe, apăi trebuie să-l vândă bine la export. Doi la mână: n-am auzit până acum î